2010.01.09.
13:52

Írta: ancsyblogja

ez most saját vers:)

ÉLETEM első versét általános iskola 3. osztályában írtam. Akkor kaptam rá a versírásra. Nagyon szeretek verset írni.:)Nézzétek el, de ez az első versem, így nem lesznek benne rímek, csak a mondanivalójára figyeljetek oda.:) Amikor "öreg" fejjel elolvasom néha, rádöbbenek, hogy milyen is volt régen az életem.:) De ugyanakkor furcsa is visszaolvasni, mert nem tudom elhinni, hogy olyan fiatalon ilyen verset tudtam írni.:)

A szívem

Az én szívem

azért jó, mert

minden érzésem

benne van. Do-

bog és ver, ha

ugrálok, csak ak-

kor pihen, ha

alszom.A szí-

vemet csak

az kapja meg,

aki igazán

szeret. Én már

alszom, de a szívem

dolgozik.

http://www.kepeslap.com/images/12493/sziv3.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsyblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr261658963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása