2010.06.09.
12:47

Írta: ancsyblogja

vizsgák:(

A matek szóbeli is kipipálva:) Csak kár, hogy eredményt még nem tudok:( De már túl vagyok az összes vizsgán:):):) El sem hiszem. A németem max pontos lett:):):) Forever Freizeit:):) A magyaron is túl vagyok:):):) Már megint a 19-eset húztam:( Az meg a másik, hogy természetesen azt a tételt húztam, amit nem szerettem volna. (Kosztolányi: Édes Anna) Nem arról van szó, hogy nem szeretem Kosztolányit, sőt. Nagyon is. Csak ezt a tételt nem szerettem volna. De mázlim volt, mert egész jó lett. (5) Már csak reménykedek, hogy hittanból és matekból is megkapjam az 5-öst. Aztán jöhet a cica!!!!!:):):)

http://www.lippai.sulinet.hu/tanulo/munkaterv/nagy/vizsgan.jpg

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsyblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr712068701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása