2010.01.19.
19:51

Írta: ancsyblogja

örömöm:)

Voltatok már úgy, hogy valamit nagyon nem szerettetek de végül megszerettétek vagy kezditek megszeretni? Nos én így vagyok az angollal. Egyszerűen nem tudom elmondani, mennyire jólesett, hogy 5-ös lettem félévkor. Számomra ez akkora öröm volt, amit még a mai napig nem is fogtam föl. De nem csak ez az oka annak, hogy megszerettem az angolt. Úgy érzem a sikerélményeim nagyban befolyásolták a dolgokat.:) Úgy érzem ahhoz, hogy eltávolodtam az angoltól, nagyban hozzájárul (nemcsak a gimiben) a sok tanár sokféle tanítási módja. Szóval úgy érzem kezdek megtanulni angolul (persze nem vagyok profi). Azt hiszem addig igyekeztem, hogy megszeressem ezt a tantárgyat, mígnem végül sikerült.

(SENKI NE MERÉSZELJEN ELÁRULNI A TANÁR ÚRNAK, MERT LEHARAPOM A FEJÉT.:))

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsyblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr261685660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oFő 2010.01.26. 09:12:23

a tanár úr fejét harapod le vagy azét, aki elárulja? na, viccet félretéve, jubel, jubel, halleluja, szeresd is az angolt, s főleg tanuld, tanuld szorgalmasan (meg mellette a németet is).

ancsyblogja 2010.01.26. 18:40:02

naná hogy a német is fontos. sőt nagyon is!!!:)
süti beállítások módosítása